Гарантії повернення товару або коштів

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. Парфумерно-косметичні засоби належної якості включені до цього переліку і не підлягають поверненню з грошовою компенсацією або обміну.

Компанія Bottega Verde проводить обмін тільки товарів неналежної якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі виявлення явних та прихованих недоліків отриманого товару, необхідно:

  • оформити заяву з детальним зазначенням дефекту товару, що повертається,
  • додати копію документа, що посвідчує особу,
  • додати, за можливістю, копію квитанції про оплату посилки післяплатою або чек проведеної операції онлайн-оплати,
  • додати копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання товару, що повертається,
  • відправити на адресу компанії товар з документами, що перелічені вище, посилкою без післяплати і оголошеної вартості.

У разі, якщо компанія не матиме можливості обміняти товар на аналогічний якісний через відсутність товару на складі, вартість товару буде повернена поштовим переказом на вашу адресу. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми буде проведено протягом 7 днів з моменту отримання компанією товару і вашої заяви.

Заява про повернення товарів неналежної якості

Якщо ви отримали посилку, яка не відповідає вашому замовленню

До посилки завжди додається перелік відправлених вам товарів і додаткових матеріалів. Під час отримання посилки звірте доданий перелік і склад отриманої посилки. У разі порушення цілісності упаковки або невідповідності ваги, ви маєте право вимагати розкриття посилки, звірки відповідності вкладення в посилку з доданим до посилки переліком товарів і оформлення відповідного акта. Якщо під час розкриття посилки ви виявили невідповідність фактичного вкладення переліку, який вказано у бланку післяплати, компанія гарантує безкоштовну заміну помилково вкладеного або відправку відсутнього товару.

У разі, якщо у посилці із своїм замовленням замість замовленого товару ви виявили інший товар:

  • оформити заяву доданого зразка, вказавши відомості про замовлення і додавши копію документа, що посвідчує особу,
  • відправити «помилковий» товар, заяву і копію документа, що посвідчує особу, безкоштовною посилкою (без післяплати) за адресою: а/с 84 «Книжковий Клуб», м. Харків, 61001.

Після отримання помилково відправленого вам товару, ми у найкоротші терміни відправимо вам заміну безкоштовною посилкою. З будь-яких непорозумінь та спірних ситуацій, пов’язаних з виконанням вашого замовлення, звертайтеся до довідкової служби за номером безкоштовної лінії 0 800-30-0007.

 
close