Умови продажу

Оплата

Розрахунок за замовлення, яке ви зробили на сайті Bottega Verde, проводиться на момент отримання посилки у відділенні або з рук кур’єра (в залежності від обраного вами способу доставки). Передплата не потрібна.

Підсумкова вартість вашого замовлення складається з:

  • вартості замовлених вами товарів (ціни на товари, зазначені на сайті, вже включають ПДВ),
  • доплати за пакування та доставку (+ додатковий збір за перерахування суми післяплати, якщо ви обрали доставку «Укрпоштою»).

Гарантії. Повернення товару

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. Парфумерно-косметичні засоби належної якості включені до цього переліку і не підлягають поверненню з грошовою компенсацією або обміну.

Компанія Bottega Verde проводить обмін тільки товарів неналежної якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі виявлення явних та прихованих недоліків отриманого товару, необхідно:

  • оформити заяву з детальним зазначенням дефекту товару, що повертається,
  • додати копію документа, що посвідчує особу,
  • додати, за можливістю, касовий чек (або копію квитанції про оплату посилки післяплатою),
  • додати копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання товару, що повертається,
  • відправити на адресу компанії Bottega Verde товар з вищепереліченими документами посилкою без післяплати і оголошеної вартості.

У разі, якщо компанія Bottega Verde не матиме можливості обміняти товар на аналогічний якісний через відсутність товару на складі, вартість товару буде повернена поштовим переказом на вашу адресу. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми буде проведено протягом 7 днів з моменту отримання компанією Bottega Verde товару і вашої заяви.

Заява про повернення товарів неналежної якості

Якщо ви отримали посилку, яка не відповідає вашому замовленню

До посилки завжди додається перелік відправлених вам товарів і додаткових матеріалів. Під час отримання посилки звірте доданий перелік і склад отриманої посилки. У разі порушення цілісності упаковки або невідповідності ваги, ви маєте право вимагати розкриття посилки, звірки відповідності вкладення в посилку з доданим до посилки переліком товарів і оформлення відповідного акта. Якщо під час розкриття посилки ви виявили невідповідність фактичного вкладення переліку, який вказано у бланку післяплати, компанія Bottega Verde гарантує безкоштовну заміну помилково вкладеного або відправку відсутнього товару.

У разі, якщо у посилці із своїм замовленням замість замовленого товару ви виявили інший товар:

  • оформити заяву доданого зразка, вказавши відомості про замовлення і додавши копію документа, що посвідчує особу,
  • відправити «помилковий» товар, заяву і копію документа, що посвідчує особу, безкоштовною посилкою (без післяплати) за адресою: а/с 84 «Книжковий Клуб», м. Харків, 61001.

Після отримання помилково відправленого вам товару, ми у найкоротші терміни відправимо вам заміну безкоштовною посилкою. З будь-яких непорозумінь та спірних ситуацій, пов’язаних з виконанням вашого замовлення, звертайтеся до довідкової служби за номером безкоштовної лінії 0 800-30-0007.